Leer creatief denken en oplossen
In deze workshop leer je anders te denken. Creatief en positief naar oplossingen zoeken. Het wakkert de creativiteit van de medewerkers aan en daagt de medewerkers uit om innovatieve ideeën aan te dragen én te realiseren.
Indicatie investering per sessie:
€1350,-
* Getoonde prijzen zijn excl. btw, reiskosten en eventueel kosten voor externe locatie. Bij workshops, trainingen en inspiratiesessies is de aangegeven prijs incl. voorbereidingskosten. Bij meerdere dezelfde workshops, trainingen en inspiratiesessies betaal je uiteraard maar 1x de voorbereiding. Aan deze prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
Creatief denken en oplossen
Vul onderstaand formulier in om een workshop ‘creatief denken en oplossen’ aan te vragen voor jouw gemeente. Liever eerst even kennismaken? Maak dan gebruik van ons GRATIS adviesgesprek.
Dit zeggen onze klanten
Stephanie en Wendy van Hartendieven hebben het ICT team van Bartiméus een enorme boost in Gastvrijheid gegeven. Wat een originele manier om met dit concept aan de slag te gaan. Alles wat Hartendieven doet ademt gastvrijheid uit. Vanwege de coronacrisis moest een en ander tussendoor uitgesteld worden, fijn om te ervaren hoe flexibel men hier in was.
Vorige week kwam er nog een collega naar mij toe die zei: ‘We hebben het hier nog vaak over Hartendieven en Gastvrijheid. Onze klanten vragen vaak waarom we met ze meelopen tot de deur als ze geholpen zijn, dan vertellen we het verhaal van onze training en dat levert altijd leuke reacties op’.
Wat ik zo krachtig vind aan het concept is dat het echt blijft hangen. Door de manier waarop Hartendieven traint, zul je het niet snel vergeten en kun je de tips en adviezen ook echt integreren in de dagelijkse praktijk. Ik kan Hartendieven van Harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een originele training om de gastvrijheid, klant- en servicegerichtheid binnen een team te verhogen.
Debbyhttps://www.bartimeus.nl/ 
Hartendieven geeft Korfbalverbond inzicht in persoonlijke gastvrijheid, door inspiratie en DISC- trainingen.
Het korfbalverbond heeft als één van haar taken om verenigingen te ondersteunen in de vraagstukken die bij hen leven. Dit betekent voor het handelen van onze verenigingsadviseurs:
Het maken van contact, het bouwen van een relatie, het verbinden en inhoud brengen.
Om dit waar te maken is er een toverwoord, namelijk ‘gastvrijheid’. Om gastvrij te zijn, zal je eerst jezelf moeten kennen, maar vooral ook je collega’s. Hierdoor ken je je valkuilen en sterke punten en geeft het je inzichten om beter samen te werken. Door dit goed te weten, kun je daarmee ook de vereniging goed bedienen door gastvrij te zijn.
Wendy & Stephanie hebben ons goed geholpen om deze inzichten te verkrijgen en de vertaling te maken naar de praktijk van de verenigingsadviseur.
Gastvrijheid betekent niet altijd de verenigingen haar gelijk geven, maar er werd ons ook geleerd dat je gastvrij “nee” kunt zeggen.
Wendy & Stephanie lukt het, mede door hun eigen kwetsbaarheid, onze mensen in hun kracht te zetten. Daarnaast hebben ze ook inzicht gegeven in de kwaliteiten en valkuilen van onze mensen en wat dit betekent voor gastvrijheid.
Gert-Jan Kraaijeveld | Manager Korfbalparticipatie | Zeist https://www.knkv.nl/ 
Op maandag 25 maart hebben Stephanie en Wendy ons complete team getraind aan de hand van DISC.
Allemaal hebben we een eigen rapport ontvangen, met ons Persoonlijke Stijl Profiel. Dus inzicht in onze gedragsstijl; bewust èn onbewust 🙂
Laagdrempelig, energiek en met veel kennis hebben ze ons laten inzien waarom we de dingen doen zoals we ze doen en hierdoor hebben we als collega’s nog meer inzicht in elkaar gekregen.
Een echte aanrader voor teams die zich met passie maximaal willen richten op een
topprestatie, vooral voor onze klanten.
Super bedankt dames!!!
Stefanie Nijhof | Eigenaar Haarpunt. Stefanie | Borne www.haarpuntstefanie.nl 
Op 26 maart 2019 de DISC training mogen doen met Wendy en Stephanie. Ik was onder de indruk hoe snel je met deze methode een beeld krijgt van je eigen persoonlijkheid en je manier van communiceren. En het is mooi meegenomen dat je ook de mensen in je omgeving beter kunt plaatsen en begrijpen. Nuttig én hartstikke leuk! Ik kan het iedereen aanbevelen. Bedankt dames!!
Carlijn van Gend | Directeur Dental Clinics Lohmanlaan | Doetinchemhttps://www.dentalclinics.nl/tandarts/doetinchem-lohmanlaan/ 
Hartendieven heeft ons geholpen bij het introduceren van het concept gastvrijheid binnen de gemeente Renkum. Wij willen een gastvrije gemeente zijn. Maar wat is gastvrijheid en wat is het effect van gastvrij zijn? Wendy en Stephanie hebben tijdens de inspiratiesessies al onze medewerkers op een zeer enthousiaste, interactieve en heldere manier meegenomen in deze wereld en hebben ons het effect van gastvrij zijn laten voelen. Er ligt een mooie basis voor ons om verder te werken aan gastvrijheid, wij zijn enthousiast.
Sandra Steeghs | Adviseur (online) dienstverlening | Gemeente Renkumhttps://www.renkum.nl/ 
Ik heb Hartendieven leren kennen door mijn opdracht als programmaleider dienstverlening bij de gemeente Renkum. Ik werd getipt door een collega die wist dat ik bezig was om gastvrijheid een centrale rol in de dienstverlening te geven. Vanaf het eerste moment had ik een klik met Stephanie en Wendy van Hartendieven. Ze houden zich niet alleen bezig met gastvrijheid, ze verpersoonlijken gastvrijheid. Dat maakt dat ik altijd ervaar dat Stephanie en Wendy plezier beleven aan onze contacten en dat werkt aanstekelijk. Dat is ook de bedoeling, zij laten in hun doen en laten zien en voelen wat gastvrijheid is en wat het effect daarvan is. In Renkum zijn we nu volop bezig met inspiratiesessies over gastvrijheid voor alle medewerkers en we zien en voelen het effect. Ik heb er alle vertrouwen in dat het effect ook te voelen en te zien zal zijn voor onze inwoners, want daar doen we het voor. Ik kan eenieder die gastvrijheid verder wil ontwikkelen in zijn of haar organisatie aanbevelen om contact op te nemen met Hartendieven.
Anita Nibbelink | Eigenaar Anita Nibbelink Advies en Ondersteuninghttp://www.anitanibbelink.nl/ 
Inspiratie, energie en plezier zijn de ingrediënten van de inspiratiesessie over gastvrijheid op 15 mei 2018. Op een originele, verrassende & professionele manier zijn de inhoudelijke thema's door Stephanie & Wendy behandeld. Het thema gastvrijheid is op een zeer positieve en inspirerende wijze besproken met als vertrekpunt: de duidelijk aanwezige passie van de deelnemers. Samen is er gekeken waar het team zich al onderscheidt in de klantreis en op welke manier er nog wat extra's toegevoegd kan worden. Een echte aanrader voor teams die zich met passie maximaal willen richten op een topbediening aan klanten. Het thema gastvrijheid is cruciaal voor het succesvol verbinden van klanten. Een dikke tien heb ik Stephanie en Wendy gegeven, dat zegt alles!
Susan Bruinsma | Directeur Particulieren | Rabobank Rijssen-Enterwww.rabobank.nl/lokale-bank/rijssen-enter/ 
De hartendieven Wendy en Stephanie hielpen ons met het opstellen van een dienstverleningsconcept 'bedrijfsvoering'. Zij enthousiasmeerden en inspireerden onze collega's met de toegevoegde waarde van gastvrijheid, zodat wij dit als een deken over ons dienstverleningsconcept konden laten landen. Deze dames laten je letterlijk voelen wat gastvrijheid is, hoe het je helpt in je dienstverlening en wat het oplevert. Niet alleen zakelijk heeft het niets dan voordelen, maar ook je werk wordt vele malen leuker als je gastvrijheid goed toepast. Dat maakt de cirkel rond. Door hun mooie sessies, maar zeker hun betrokkenheid bij onze organisatie ligt er een mooie basis voor ons om mee verder te kunnen. Wendy en Stephanie hielpen ons hier uitstekend bij. Dat doen zij net even op een andere manier. Enthousiast, interactief, innovatief en net even dat stapje extra. Eigenlijk doen ze het heel gastvrij!
Angelique Meijnen | Projectleider | Bedrijfsvoeringsorganisatie West Betuwehttps://www.bvowb.nl/ 
Super leuke dames en onze groep was erg enthousiast, ook omdat Wendy en Stephanie zich erg inleven in de materie. Top inspiratiesessie en aanvullende workshop!
Remco Scheringa I Eigenaar Tandheelkundig Centrum I Amersfoorthttps://tcamersfoortvathorst.nl/ 
De dames Stephanie en Wendy hebben in een compacte sessie op een spontane, enthousiaste en heldere wijze ons duidelijk gemaakt wat vandaag de dag een klant weet te waarderen in ‘gastvrijheid’. Die ‘gastvrijheid’ is een steeds zeldzamer verschijnsel in de detailhandel en is juist broodnodig om als fysieke winkel het hoofd te bieden tegen het online-geweld. ‘Gastvrijheid’ in een winkel is een sterke troef en zij hebben ons een bevestiging gegeven hoe wij denken dat het hoort. Het is een aanrader deze dames gastvrij te ontvangen en hun zegje te laten doen.
Menno Dekens | Eigenaar van Prummel Optiek | Veenendaalhttp://prummel-optiversum.nl 
Hartendieven heeft ons als fysiotherapiepraktijk veel inzicht gegeven in de gastvrijheid. Naast de patiëntenzorg werd weinig specifieke aandacht gegeven aan de gastvrijheid van de praktijk binnen een medisch centrum. Dit is door Stephanie en Wendy compleet veranderd! Na een observatie van onze ruimte en werkzaamheden bij fysiotherapie Vis hebben we een analyseplan ontvangen welke gedetailleerd is besproken. Door een leuke workshop met inspiratiesessie zijn we als team heel anders tegen het begrip ‘gastvrijheid’ aan gaan kijken en door middel van praktische tips is dit direct verbeterd tot op de dag van vandaag! Echt een aanrader voor iedereen die in de gezondheidszorg werkt!
Pieter Jansen | Fysiotherapie Vis | Wageningenhttp://www.fysiotherapie-vis.nl/nl 
Wij hebben in de zomermaanden van 2017 samengewerkt met Wendy en Stephanie van Hartendieven om de gastvrijheid bij gemeente Wageningen aan te wakkeren. Eerst is er een analyse gemaakt van de huidige situatie, waar de knelpunten zitten en wat er al goed gaat! Daarna zijn er aan de hand van deze analyse inspiratiesessies gastvrijheid gegeven. Wendy en Stephanie zijn enthousiast en weten dit heel goed over te brengen op de groep. Iedereen vond het erg leuk en kwam met een lach weer terug. We merken nu al, na enkele dagen, dat medewerkers het in de praktijk weten toe te passen en dat ze laten zien wat ze opgestoken hebben. Een enorm positief traject wat ik iedereen zou aanraden.
Hans Rothuis | Manager Facilitair | Gemeente Wageningenwww.wageningen.nl 
Previous
Next
























